×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
وصول معوقات حق آلایندگی تاثیر مثبتی بر تقویت زیرساخت‌های منطقه دارد

وصول معوقات حق آلایندگی تاثیر مثبتی بر تقویت زیرساخت‌های منطقه دارد ، عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضا به مسائلی که نیاز مردم را رفع می‌کند و جنبه عمومی دارد می‌تواند در تقویت زیرساخت‌های منطقه تاثیرگذار باشد گفت: از مجموعه قوه قضاییه تشکر می‌کنم که نظارت بسیار دقیقی در حل مشکل معوقات حق آلایندگی استان خوزستان و بوشهر داشته است.

خبرگزاری فارس آگاه– ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان با پیگیری دادگستری استان وصول شد.

به گزارش شهرمردم ، حجت الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان کرد: عوارض آلایندگی در مجلس نهم به عنوان قانون مصوب شد اما به‌دلیل مشکلاتی بین سازمان امور مالیاتی کشور و محیط زیست وجود داشت طی سال‌های گذشته عوارضی به مناطق پرداخت نشده بود.

نماینده مردم جم، کنگان، دیر در مجلس گفت: پیگیری‌های انجام شده و حضور دادگستری استان‌های بوشهر و خوزستان به ویژه مدیرکل دادگستری باعث شد در یک کمیته نظارتی قاضی رای خوبی برای حل اختلافی که بین مودی و سازمان امور مالیاتی وجود داشت صادر کند و تقریبا مشکلات برطرف شد.

وی گفت: ورود دستگاه قضا به مسائلی که نیاز مردم را رفع می‌کند و جنبه عمومی دارد می‌تواند در تقویت زیرساخت‌های منطقه تاثیرگذار باشد.

احمدی با بیان اینکه ورود میدانی دستگاه قضایی در بعضی اموراتی که موانع وجود دارد بسیار اثرگذار است گفت: از حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای و مجموعه قوه قضاییه تشکر و قدردانی می‌کنم که نظارت بسیار دقیقی در حل مشکل معوقات حق آلایندگی استان خوزستان و بوشهر داشته است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true