×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز سال تحصیلی مدارس فارس با طنین زنگ مدرسه

آغاز سال تحصیلی مدارس فارس با طنین زنگ مدرسه، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار فارس اگاه، استاندار فارس گفت: امسال دولت، مجلس و همه حوزه‌های تصمیم گیرنده برای آموزش و پرورش بر مباحث پرورشی در کنار آموزش، تاکید کردند.

محمد هادی ایمانیه در آیین بازگشایی مدارس که به صورت نمادین در دبیرستان راضیه واقع در ناحیه ۴ شیراز  برگزار شد افزود: به جوانان به ویژه دانش آموزان توصیه می شود علاوه بر کتاب‌های درسی زندگی پیامبر(ص)، شهدا و جانبازان را مطالعه نموده و در بحث‌های سخت افزاری نیز تلاش‌های وسیعی صورت گیرد.

استاندار فارس اضافه کرد: گرچه واجب و لازم است که مدارس به آزمایشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و زمین‌های ورزشی تجهیز گردند اما توجه به مسائل پرورشی نیز اولویت مهمی است که به آن کم توجهی شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش  هم که در شیراز و در مراسم آغاز سال تحصیلی حضور داشت، دانش آموزان را بهترین سرمایه کشور خواند و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و برای دانش آموزان در مدارس ، احساس تعلق ایجاد کنیم و این نکته را مد نظر داشته باشیم که دانش آموزان هدف تمام برنامه‌ها هستند و باید با مشارکت آنها برنامه ریزی کنیم و صدای آن هارا بشنویم.

رضوان حکیم زاده افزود: امسال ۱۶ میلیون دانش آموز در کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند که ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از آنان دانش آموزان مقطع ابتدایی هستند.

قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش فارس همزمان با به صدا درآمدن زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه راضیه شیراز، ۹۵۰ هزار دانش آموز در استان فارس سال تحصیلی خود را در سه مقطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم آغاز کردند.

وی ادامه داد: ۷۶۰ هزار فرهنگی استان فارس نیز وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان در سال جاری تحصیلی را بر عهده دارند.

قاسمی افزود: در سال جدید تحصیلی ۷۶ هزار دانش آموز کلاس اول به جمع دانش آموزان فارسی اضافه شدند

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true