×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور شیراز به اصفهان

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور شیراز به اصفهان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در جاده شیراز به اصفهان و در محور جدید مرودشت ـ سعادت‌شهر را اعلام کرد.

به گزارش فارس آگاه، مهرداد شریفی گفت: در پی حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده شیراز به اصفهان، پس از ارسال گزارش به مرکز ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس، ۷ دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه متاسفانه ۵ نفر از مصدومان به علت شدت جراحت وارده پیش از رسیدن نیرو‌های اورژانس، جان خود را از دست دادند، افزود: ۲۱ مصدوم این حادثه به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) سعادت شهر و ۳ مصدوم به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

شریفی اضافه کرد: با حضور پزشکان متخصص و کادر درمان، اقدامات تشخیصی لازم برای مصدومان انجام شده و و در حال حاضر تمامی مصدومان این حادثه ترخیص شدند و تنها یک مصدوم برای ادامه روند درمان در بیمارستان شهید مطهری مرودشت بستری است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: هیچ خللی در خصوص ارائه خدمات درمانی به مصدومان نداریم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true